مطالب مرتبط:
رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان
رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان رودان
تخصیص اراضی برای بیش از 4 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در آذربایجان غربی
بازچرخانی بیش از 37 هزار متر مکعب آب خروجی از تصفیه خانه صنعتی پالایشگاه گاز ایلام
تقویم نگاری عملکرد 1000 روزه دولت رییس جمهور شهید در صنعت فضایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 10:402024-05-26اقتصادي

رفع تصرف بیش از 1000 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 1035 متر مربع از اراضی ملی و دولتی  شهر ایلام در روز یکشنبه 6 خرداد 1403 توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 1035 متر مربع از اراضی ملی و دولتی  شهر ایلام در روز یکشنبه 6 خرداد 1403 توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

فرشاد دوستی ضمن اعلام رفع تصرف 1035 متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به 35 میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ، این مهم را حاصل همراهی رییس کل دادگستری و دستگاه قضا دادستان محترم ومعاون ایشان، بازرس کل استان و همکاران اداره کل بازرسی، دستگاه اطلاعات و امنیت، حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان دانست.

مدیرکل راه وشهرسازی استان خاطرنشان کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند باید ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب کرده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام، سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: دراجرای مصوبات شورای حفظ حق


برچسب ها: اراضی ملی و دولتی - مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - اراضی ملی - متر مربع - ایلام
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 1000 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام

رفع تصرف بیش از 1000 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام